11/2 - 10

Torsdag !

Idag har jag hunnit med massor känns det som ! , började att vakna vid halv 10 och sen fixa mig lite och äta sen gå till mormor gun och så gick vi till blomsterhandeln och sen gick vi på torget och sen hem till henne.
Sen kom annelie  och vi åkte upp till kyrkogården till morfar lasse som skulle fyllt 74 år idag.
Vi gjorde jätte fint där och satte rosor oså.

Man kan inte förstå att det redan har gått 10 år sen du dog det känns som igår mormor gun ringde till mormor och sa att de var inne på sjukhuset i motala, och att du inte längre fanns här med oss.
Du är bäst ! <3


Sen så åkte vi tillbaka till mormor gun och vi gjorde mat och sen kom min älskling på sin lunch och åt fläsk och potatismos med oss :)

men nu ska jag hem så mamma skriver på papprena som jag ska lämna till hasse och sen ska jag väl hem till mitt hjärta igen och vänta på att han kommer hem ska nog kanske ut och springa med funderar på att göra det skulle vara skönt!

nu ska jag börja med att skriva lite till folk om sommarjobb!
kram


Kommentarer
Postat av: victoria

sv;

jasåå

ja men yes, det är faktikt lilla jag :)

2010-02-13 @ 13:37:47
URL: http://victoriastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0