10/2-10

Onsdag

Inatt sov jag och sebastian hos mormor i en liten 90 säng haha men vi fick plats tro det eller ej!  

 Just det när jag vaknade idag vid typ halv 10 så hade jag hade värsta sjuka drömmen det skulle säkert kunna bli en wallander film eller något liknande haha vad pengar jag skulle få för den, nej men det var helt sjukt aldrig haft en sån dröm innan.Och visst är det så att jag när man har en dröm som är spännande eller att man vill veta vad som kommer hända så vaknar man ta mig fan varje gång fy haha.


Idag ska jag på möte vid halv 4 hos syon här i Boxholm vi ska leta efter praktik plats åt mig så ni får nog veta senare idag vart det blir!

Ni måste kommentera nu med vad ni tyckte om ni nya frilla haha?

Ni får gärna tipsa om bra bloggar också, vill ha några nya att börja läsa !


Kommentarer
Postat av: victoria

bf i mjölby :)

2010-02-10 @ 14:49:49
URL: http://victoriastephanie.blogg.se/
Postat av: victoria

hihi, ja de vore ju assss nice :)

2010-02-10 @ 16:21:02
URL: http://victoriastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0