They don't know about me and you hun ..

Nu sitter jag här hemma i fötöljen om det nu stavas så vem vet ?
Idag i skolan gjorde ja inte ett skit på 6 jävla TIMMAR !!! sjukt suuger gör jag !!

Kände mig lite för vinterklädd när jag tog bussen till rese i linköping hade liksom t-shirt svarta strumpbyxor cardigan och tro det eller ej VINTERJACKA hahaha jag svettades så fyyyy !
Men nu blir det att sätta på sig ngt svalare hoppas jag på iafl sen drar jag mig till Lena och myser lite där med kvällsmat och kanske ska tvinga henne att kolla lite på idol sen blir det upp till sporthallen och kolla tränings matchen mellan boxholm-tranås och träffa maja skrutten och frida med såklart !!!

Någon mer än jag som är hur spänd som helst till att kolla på Flickan som lekte med elden längtar såå tills på fredag hoppas verkligen på att det blir av att vi kommer iväg till bion! återstår att se..

Nej men nu ska jag dra och ta bort det röda nagellacket på naglarna och ta på ngt genomskinligt moahahh .

/tora


Kommentarer
Postat av: sarah

svar: jaa det kan du ju göra (:

ah men hoppas du har tid i helgen :)

2009-09-15 @ 19:46:43
URL: http://acoustiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0