när du gör mig varm inombords

Inte skrivit på ett tag nu igen ! men jag tillbringar mycket tid i tranås som förut alltså så det mesta är som vanligt. Dagarna tillbringar jag tillsammans med min kära klass Bytingen på John Bauer alla är såå underbara eller ah de flesta de som befinner sig i mitt sällskap i alla fall :)
Kul att se att det är folk som kollar sidan även om jag inte skrivit på ett tag men fortsätt med det.
Jag ska försöka hitta ngn ny design med för jag har tröttnat totalt på den jag har nu och vill bara ha ngn mer personlig men det får vi se hur det blir med det ? .

Idag har jag varit i skolan robert var gullegubben och släppte oss 1 timme innan vi slutade så Lisa och jag sprang till bussen vilket visade sig vara onödigt sen eftersom att det kom en buss efter som resten av klassen åkte med haha för lisa och jag satt på bussen och tyckte synd om alexander som kom en bit bakom oss när vi började skena till bussen men men. Sen vart det fotbolls träning sen kolla lite på b-lags matchen Robin spelade ju så var ju tvungen att kolla på honom när han och hans lag farit ända från Vikingstad hahah , duktig var han plutten iafl av det jag såg ! Kajsa och jag tog cyklarna och började cykla hemåt iafl var mysigt att prata om allt mellan himmel och jord med henne igen saknar kajsa så mycket ibland<3

allt kändes så tomt så bara kommer du med värmen igen.
jag längtar efter dig!





Kommentarer
Postat av: sarah

saknar dig tora <3

hitta på ngt när jag kommer hem i helgen? :) <3

2009-09-15 @ 18:11:57
URL: http://acoustiic.blogspot.com
Postat av: kajsa svanström

gumman jag älskar dig!!

<3

2009-09-16 @ 16:38:00
Postat av: Tora Hall

jag älskar dig med sötnos !<3

2009-09-16 @ 18:24:02
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0