life to me is so unreal.

Det kommer nog aldrig bli som jag tänkt mig eller som de förhoppningar jag har på vissa saker här i livet.
Att föralltid vara ensam är  det de jag är menad till att vara ?
För i din närhet kände ja mig trygg.
Du sa att du älskade att se mig le, men det är inte lätt att vara den som ler när det blev såhär.
Jag saknar dig redan, när vi låg där i sängen på nätterna och pratade om allt mellan himmel och jord även om du inte lyssnade på mitt babbel så kändes det bra att du var en sån bra vän.
Att vakna upp på morgonen och att du ligger i mitt knä och spelar på din gitarr,och känna din värme.
Att känna ditt hjärta när jag ligger på ditt bröst det var så underbart.
Vi kände inte varandra så väl men det kändes ändå som att jag inte behövde säga något utan att du förstod i alla fall.
Jag frågade ofta va du tänkte på men du ville inte berätta.
Jag har inte förstått vad som hänt än , jag vill inte tro att det kommer förbli såhär.
Att de ord du skrev till mig igår gjorde så ont de trodde jag inte själv att tårarna började rinna när jag läste det trodde jag inte heller jag trodde inte att mina känslor skulle visa sig vara så starka som de var.
Jag chockade mig själv.
Tänk om du skulle känt som mig undra vart vi hade varit då ?
Jag orkar inte fly mer.
Jag är slut mina ord är slut jag vet inte vad jag ska säga? du hade mig runt ditt lillfinger.
du kommer alltid vara du i mina ögon.

/tora

Kommentarer
Postat av: maja

toris, var inte ledsen ! <3

2009-09-21 @ 21:58:16
URL: http://majaalundmark.blogg.se/
Postat av: maja

jag vet, men jag vill inte att du ska vara ledsen !

om du är osäker var osäker med mig toris. <3

2009-09-21 @ 23:11:28
URL: http://majaalundmark.blogg.se/
Postat av: Matilda i klassen (:

hej på dig Tora! (:



hoppas du mår bra!

kramar <3

2009-09-22 @ 12:02:25
URL: http://matildaaldsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0