du är tillbaka för att stanna.

jag är så himla glad att jag tog tag i mig själv och skrev till dig
för jag klarar inte av detta liv utan dig josefine
du är de bästa som finns en av de finaste människorna i mitt liv
under dessa 2 månader har vi missat så jävla mycket av varandras liv så det är sjukt
när jag varit ledsen har jag inte vetat vart jag ska vända mig det är dig och kajsa jag har som närmast
ni är bäst
josefine jag hoppas att allt blir som förr vi kanske behövde de här 2 månaderna ifrån varandra för att egentligen förstår att du och jag hör ihop du kommer alltid vara min bästa vän !
älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: josefine

jag älskar dig! <3

2009-09-23 @ 11:39:12
URL: http://josefinehoff.blogg.se/
Postat av: kajsa svanström

jag älskar dig tora! <3

& dig med josefine!

vi tre får hitta på något snart tycker jag :)

2009-09-23 @ 15:09:31
Postat av: 'Tora Hall

Sv:Jag älskar er ! <3

ja de får vi verkligen göra ! <3

2009-09-23 @ 16:29:26
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0