åter igen.

jag vet att jag var jobbig störig och du helst av allt  ville bli av med mig 
vi visste båda att de skulle bli såhär du förtjänar någon lika underbar som dig och jag, jag ? jag förtjänar ingen som de känns nu.
jag saknar dig men de är inte de lättaste att låtsas som ingenting och bara fortsätta som vänner.
vi beter oss inte som förut mot varandra.
jag kan inget mer göra än att vänta på att du tar steget och att vi kan börja prata som vanligt.Eller är de bästa att bara låta varandra sakta försvinna ur varandras liv ?
jag vet inte jag har inga svar den ända som har de är du!
du säger att du inte vet men jag är jag och jag behöver svar på saker annars blir jag bara förvirrad.
så snälla du berätta för mig hur de här kommer sluta?


/tora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0