Min kväll med Josefine <3<3<3

Har inte blivit mycket till uppdatering idag och jag är medveten om det , har haft fullt upp i kväll med josefine <33

Vi möttes vid mount everest vårat egna berg sen några år tillbaka :) , fortsatte på våra cyklar ner till ica och köpte chiips och dricka , sen hem till mig och kolla på Fjorton Suger ;) , älskar filmen !

efter några timmar så tog vi våra hojjar och hojjade till timmerö för en kvälls picnik.
så grymt mysigt vare jag älskar dig josefine! <3

nu ska ni få lite bilder på oss våra tokar.

            <3<3<3


Vi spelade också in två filmsnuttar , som kommer komma upp när jag förstått hur man gör :D

Puss puss


Kommentarer
Postat av: josefine

haha bilden där ja inte har nåra tänder är ju söt döh ;) <3

2009-07-11 @ 00:43:43
URL: http://josefinehoff.blogg.se/
Postat av: Tora Hall

du är gör söt hjärtat ! :)<3

2009-07-11 @ 00:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0