Lördag !

Mgmt - Kids äre som går ut i högtalarna på min dator just nu älskar låt jäveln!!!

Verkar som att Sebastian överlevde sin 18 års kväll , tur är det :) .
Jag slocknade inte förns halv 6 imorse usch kunde verkligen inte sova :( . Men men ska snart börja fixa i ordning mig lite för att sedan röra mig till Josefine skulle visst färga och slinga hennes hår ville hon ! , ska nog hinna med ett samtal till sebastian med och se hur hans kväll var som 18 åring !

Ikväll kanske josefine och jag drar oss till pauline eftersom det skulle befinna sig lite 93 bruds där låter fett nice , för jag är sugen på att dansa järnet !

Nu ropar plattången på mig <3


  Ja jag vet jag är galen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden väcker fantastiska minnen! (:

2009-08-05 @ 00:53:53
URL: http://fridalundmark.blogspot.com/
Postat av: Tora Hall

Jao ! m jag saknar dig fridus !! <3

2009-08-08 @ 20:33:01
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0