Klockan är för mycket !

Oj oj jag skriver aldrig längre ! , men har ju faktist inte tid eller lust .
Många av mina dagar tillbringas med malin gumman ! , men ikväll vart det några timmar med Josefine saknad var hon ! , coolingen tog hål i tungan i dag med så nu är vi 2 !!
Vi har hängt hos mig hela kvällen blev ett par samtal från ett par berusade killar som befann sig i skärgården !
Imorgon eller rättare sagt idag så blir det Josefine och sen på kvällen kanske det blir minigolf med lite pojkar om dom nu kommer ihåg det vill säga haha !
Hoppas på att nya mobilen kommer tills i dag med , sugen som fan på den !

Ny design har jag på bloggen med det får duga tills vidare !
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: josefine

snyggjävel! <3

2009-07-28 @ 14:35:49
URL: http://josefinehoff.blogg.se/
Postat av: Tora Hall

du är snygg baby <3333

2009-07-29 @ 01:54:52
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0