I will wrap you in my arms , so i know that you are safe

idag fick jag den nya mobilen så jävla gött ! :)
annars så har jag varit med josefine pullan ! , vi var här och nörda med mobilerna sen så åt jag på pizzan och läspjosse fick kolla på hahah.
Sen vart det till mormor en liten stund och sen hem för att kolla på twilight undra hur många gånger jag har sett den underbara filmen nu ! <3

Innan josefine gick hem förut så fick jag ett samtal från malin gumman ! , så nu får vi hoppas på att det blir bra på onsdagen nästa vecka ! :)

På torsdag hoppas jag på att det blir Linköping med malin för att gå på ngt på strandvägen med massa artister oså !
Får hoppas på att det blir att träffa den charmiga killen i mjölby med :D <3

pösss

Kommentarer
Postat av: victoria

din blogg är såå fin snygging !

<3

2009-07-30 @ 00:20:47
URL: http://victoriaring.blogg.se/
Postat av: Tora Hall

naaw gumman tack så mycket !

saknar dig! <3

2009-07-30 @ 05:50:22
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0