Ett tag sen ...

Var ett tag sen jag skrev här nu, men har inte varit hemma och sen har jag inte haft lust och tid att skriva här.
Senaste dagarna så har jag varit med josefine och i Tisdags till onsdag befann jag mig i Mjölby hos Malin sov över där i deras nya hus och malin klippte av mitt slitna hår så nu är mitt hår kort kort kort !! , men ska inte platta håret om det inte är nödfall nu för det går ju bara av om jag plattar håret och då blir det aldrig långt som jag vill ha !.
Men iafl idag blir det ju tänker bara att jag ska skriva imorgon men klockan är ju över 12 och det är nu Torsdag !
Aja idag torsdag så ska jag nog umgås med Malin igen vi kom bra överens från början kändes skönt och vi kan verkligen prata om allt känns det som iafl båda är väldigt öppna av sig och det är super duper bra redan träffat hela hennes släkt känns de som haha :).

Pöösss <3

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hoppas att de gick bra på mötet :)

måste verkligen ses någon dag ...

poss<3

2009-07-17 @ 15:24:42
URL: http://joonnan.blogg.se/
Postat av: Tora Hall

Jodå det gjorde det !

joh vi måste ju det säg bara till när du kan så!

<333

2009-07-19 @ 15:43:01
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0