Dagen som var !

Idag gick jag upp jävligt tidigt ! , redan halv nio ringde mobilen men lat som jag är ställer jag om alarmet till klockan nio så det vart en halvtimmes extra sömn !
Sen pallrade jag mig till mormor och uffe och vi tog bilen till Linköping för att handla lite grejer till deras nya kök på ikea men jag höll mig inne på ikano medans dom var på ikea.
Fy vad svårt det är att hitta saker som man ska ge till någon man inte vet så mkt om man det vart ngt man kan ha på sig kan jag ju säga :D , fick också med mig en parfym,och lite andra småsaker.

Nu sitter jag hos mormor och jag har suttit här sen vi kom hem från Linköping var nyss uppe och vi började med varma mackor jag smörjde på lite ketchup och drog mig ner till källaren och datorn igen haha :)

Ingen rolig inne på msn heller så jag skriver med Daniel som har tagit tag i livet och dragit sig till borlänge över helgen men men tur att det finns mobil iafl :D

Hur har eran dag sett ut ? :)

Kramar Tora

Kommentarer
Postat av: victoria

jag har inte gjort ett piss.

hihihi

älskar dig!

2009-07-10 @ 00:02:27
URL: http://victoriaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0