Ännu en natt..

Det vart ännu en natt hos mormor !, igår så var det att färga josefines hår göör nice vart det :) .
Sen drog vi oss mot Pauline där resten av tjejerna var i full gång med matlagning haha .
Jag drog mig hemåt först av tjejerna var skapligt trött efter att gått och lagt mig klockan halv 6 på morgonen .
Men idag så hoppas jag verkligen på att det blir att åka in till mjölby,kanske spendera natten där vem vet, inte jag iafl.

Sebastian levde iafl sen när jag ringde han hade haft en bra födelsedag ,killarna hade visst bundit fast honom i en stol eller ngt sånt och satt honom i en rondell och på stationen i Mjölby.

Nu äre dags att dra sig hem och duuschha för det behöver jag :)

slänger upp lite bilder från kvällen hos Pauline.
<3

      

     

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fy vilka bilder på mig ;o ;/ blääää

men jag bjuuudeeer för den här gångeeeen höhö

2009-07-12 @ 15:54:19
Postat av: Tora Hall

du är snyggast kajsa ;)

låter toppen !

<3

2009-07-12 @ 16:14:42
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0