Vaaarmt !

Nu sitter jag här i värmen solen försvann nyss hahaha men vi ska åka till bolnäs mamma jag och nenna och steka lite sådär ! :)

Inte skrivit på ett tag men vet inte riktigt vad jag ska skriva men det kommer nog med tiden ! :)
Skolan börjar ju snart med herregud !

vart skänningemarken i veckan båda dagarna , onsdagen var nog mest lyckad men torsdag var man mest trött så malin och hennes mor skjusade hem mig.

Ska tipsa er om en bra låt och döm inte innan ni lyssnat på låten !

Johan Palm - all the time in the world så sjukt fin text !

Senare idag kommer det bilder !!!!!!



Kommentarer
Postat av: janssonmaalin.blogg.se

jävlar vad snygger du är flicka

2009-08-08 @ 22:07:20
Postat av: Tora Hall

du är gumman !!

2009-08-09 @ 05:05:18
URL: http://toraamanda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Ska du säga sötnos! :)

2009-08-13 @ 00:29:28
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0