trött

Det vart inte så att vi drog med 10 tåget kändes för tidigt haha , och tåget som gick 09:55 vi skulle säkert missat det skulle inte förvåna mig och då skulle vi gått upp tidigt i onödan liksom , kajsa ligger säkert och sover nu men jag mitt pucko har suttit och ring hur länge som helst till holavedsgymnasiet men icke sa nicke inte ett jävla svar har jag fått blivit kopplad till någon som inte svarar man vill ju bara döööö!
fy fan och om cirka 50 minuter ska jag gå upp och göra i ordning med med hur ska jag orka kommer somna på tåget så nu ska jag fasiken ta och sova de här sista minuterna innan det bär av till Linköping måste fixa pengar av både mamma och mormor innan tåget går med fyyy !
skriver senare.
puss / tora

  Jag saknar er !! <3


  Men dig din saknad är speciell.

Kommentarer
Postat av: victoria

9a, så jävla bäst!

2009-08-14 @ 01:03:29
URL: http://victoriaring.blogg.se/
Postat av: victoria

9a, så jävla bäst!

2009-08-14 @ 01:03:29
URL: http://victoriaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0