Torsdag och linköping...

Det är inte torsdag på riktigt än men ändå liksom kommer inte orka sätta igång datorn imorgon bitti när jag går upp klockan halv 9 herre jesus inte gått upp så tidigt någon gång på sommaren tror jag !
Som sagt imorgon/idag torsdag så drar jag och min älskade vän Kajsa in till Linköping för att handla järnet på slut spurts rean iafl jag ;) , jag behöver nya kläder och skor till skolan och viktigast av allt nästan en almenacka hur ska jag annars klara av att komma ihåg allt som kommer hända?
Vi tar oss in till Linköping med 09:58 tåget från boxholm station så vi är framme vid halv 11 men vet inte om affärerna öppnar vid 10 eller 11 men ingen brådska ! .

Ibland blir ja så himla avundsjuk på snygga människor fyyy tänker jag när jag ser dom att de ska få vara så snygga men jag får inte ens va 1 cm snygg kanske min lilltå som har en spräckt nagel som jag knappt vågar kolla på utan att dö , aja.

Nästa onsdag börjar skolan och det nya boxholmsgänget vilket innehåller Louise,Oskar,Emma,Jag och kanske Benjamin ingen som har en aning förutom han själv om han ska välja tranås eller åtvidaberg spänningen är olidlig sheaaat !
Kan förhoppningsvis bli så att jag byter linje mamma ska ringa och höra idag och det fortfarande går i så fall blir det samhäll media för mig och inte handel men det är ju sånt som märks med tiden haha.
Det börjar ju se ut som ett helt kapitel här uppe nu ju mohahaha , något mer som jag är sugen på är en ny design som är lite mer personlig så då måste man lägga ner några timmar av sitt liv till det med men vad gör man inte för sig själv och andra om det nu är några coolingar där ute som läser ni kan ju tjooa till i kommentars fältet i så fall ju skulle ju vara kanon eller vad säger ni ??

aja kommer väl uppdatera imorgon när jag kommer hem från Linköping och lägga in bilder på de nya inköpen så ni får hålla koll under dagens gång , kanske till och med kan få till en mobilbloggning om jag förstår mig på det  :)
// tora

Kommentarer
Postat av: sarah

hoppas inte ni missade tåget för nu är det ju så att det går 55 istället ;p

2009-08-13 @ 09:29:34
URL: http://acoustiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0