too close for comfort

Det tar några dagar mellan mina inlägg har jag märkt, men från min sida är det bara possitivt då betyder det ju att jag gör något av mitt liv och inte bara sitter vid datorn eller hur ? !
Min fredag var sjuuuk! , åkte hem från malin till mormor och satt där ett tag sen ner och köpa slinggrejer oså hem och börja dra ut håret ur hättan haha , tog 2 jävla timmar ! skulle egentligen åkt till malin igen men jag var pepp på fest och folk så jag tog tåget vid 11 till tranås så vart det träffa ablin en liten stund sen vara med axel mest dels av kvällen och natten ! , axel fyllot drog hem vid lite efter 1 tror jag :))) . Sen vart det på efter fest eller chill rättare sagt !
Satt mest med lars och zazze sköna killar det där !
åkte hem med 7 tåget i morse från tranås och la mig vid 8 och vaknade för inte så länge sen vid halv 5 hahahha !
 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan dra ut kajsa och lite folk blire till pizzan tror jag ! , kanske blir att åka in till mjölby och till malin hjärtat om jag orkar med det ! saknar kajsa iafl så då vet ni ! <3










Kommentarer
Postat av: kajsa

jag saknar dig med! men som tur var fick vi ju ses igår! ;D <333333333

2009-08-02 @ 14:15:38
Postat av: Tora Hall

ah för jävlar i mig vad roligt det var :)

<33333

2009-08-02 @ 14:26:39
URL: http://toraamanda.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja. Kom så drar vi.

2009-08-04 @ 01:11:40
URL: http://zazzeliten.blogg.se/
Postat av: Tora Hall

haha , va nu förstår jag inte ? :$

2009-08-04 @ 03:22:28
URL: http://toraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0