Sol

när jag vaknade förut så var det sol ute fattar ni soool ! gött vare. nu har jag ätit frulle och lyssnar på musik och mamma har tvingat mig att jag måste diska och torka golven men ni varför säger man torka golven ? , men liksom blöter ju ner det hahaha. det är sista helgen innan skolan börjar och jag vill festa till det men vart händer det något då ? aja jag måste sätta igång med allt städande nu så jag kan ta tag i min fredag och duscha och fara iväg någonstans men vart det är frågan you tell me  ?
// tora

Kommentarer
Postat av: sarah

svar: men tora gumman, där blev jag lite tårögd ju :<

jag kommer sakna er också <3

men du ska väl med till mjölby imorn? avskedsfesta lite på den där festivalen eller vad det nu är (: <3

2009-08-14 @ 19:21:52
URL: http://acoustiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0