Seegis.

Har inte skrivit på någon/några dagar men har hållt mig i tranås spenderat mest tid med oscar tror jag.
Har varit en underbar helg i tranås stad och det tackar jag alla för ! , igår vart det åka hem från oscar med 12 tåget och sen ner till vallen och jobba på bingon  till lite efter 5 sen kolla på tjejerna när de körde fotboll duktiga var dom faktist ! <3

Just nu ligger jag i sängen och väntar på posten hah , ska se om jag får brev om att klassen ska åka till torpön eller ngt :)

Helt ensam hemma som vanligt. Undra hur de som har haft sin första skoldag på gymnasiet med nya klassen idag har haft det ?

pöss pöss /tora

Kommentarer
Postat av: eriika

sötu :)

är ni typ på g? ;)<3

2009-08-17 @ 13:29:17
URL: http://eriikkah.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ska du säga sötnos! Nervös inför imorgon eller? :) puss

2009-08-18 @ 19:03:07
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0